Sliten

Rolig festkväll igår! :) Den tackar jag för. Blev dock inte riktigt som vi hade tänkt. Vi gick åt olika håll allihop. De va hagforsbrudarna och sen kom även Louise och va med, kul!
Idag har jag varit hur sliten som helst, som vanligt. Förstår inte hur jag kan bli så himla trött :O Men det kanske är för att jag oftast inte behöver göra någonting och då ligger jag i sängen hela dagen och det blir man inte speceillt pigg av ;)
Var dock tvungen att gå ner för att handla förut, det var INTE kul kan jag säga. Fy tusan vilket väder det är ute idag. Höll på att blåsa iväg. Plus att regnet öser ner.

My sweet sixteen går på MTV hela dagen idag nästan så jag har luggit och tittat på det hela tiden. Hah! Då har man inte liv :) Men om en knapp timme börjar Den galne professorn på femman :) Den ska jag se. Och eftersom vädret är regn och rusk så tänder jag lite levande ljus till det och myser ;)

Ha en bra kväll! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0