Tandis

Ojoj, nu har jag inte haft tid att skriva på ett tag :)
Har haft en himla trevlig helg i Grums iaf :) Eller ja, helg och helg. Dag/natt :) Festade hos Emma hela natten lång. Åkte dit klockan 6 och kom hem 6 :D haha 12 timmars ungefär ;) Men lite vila därimellan också :)

Idag har ja gått i skolan en sväng som vanligt och efter den fick jag gå till tandläkaren för min tandställning har gått sönder. Inget ovanligt för de brukar den göra för alla nu i början :) Efter att ja hade gjort de drog jag iväg till partaj en sväng och köpte en tunnel. Fast inga fina alls i 8 mm för de va slut. Så ja köpte en billig i plast bara så att ja kan ha den i istället för den stora och klumpiga spiralen. Så får ja köpa en snyggare sen :)

Nu ska jag snart ta tag i disken, har nyss käkat fisk å potatis :) Sen blire bara slappa framför datorn och tvn ikväll :D

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0