SNÖ

Ligger i min säng hemma nu. Har precis kommit hem från Sara :) Idag har det varit en bra dag trots att det varit fredag den 13. Kan dra den för er då:
I skolan jobbade vi på med vår tidning. Jag, Evelina och Felicia begav oss ut på stan och intervjuade och fotade =) Eftersom ja och min grupp nu inte längre är text utan foto så tog ja å Felicia bara kort och Evve skötte de skriftliga ;) Skitbra blev allt och vi fick upp det innan lektionens slut.

Efter skolan åkte jag hem och även Emma och Sara hoppade på bussen vid Sara och följde med :) Väl här tog jag mig en snabb och välbehövlig dusch och sen åkte vi tillbaka till Sara :) Innan vi gick in gick vi till Ica och handlade mat - kycklingfilé, kroketter, vitlöksbaugette och creme fraiche :) Himla gott. Senare på kvällen kom Frida också :) Har blivit mycket prat under kvällen och det gillar jag ! Får ta och ses någon mer dag tjejer :)

Vad jag mer gillar är att snön har lagt sig :) När jag gick hem från bussen förut knarrade de sådär riktigt mysigt när man gick. JULKÄNSLA! Kan även berätta att ja när jag gick hem fick se en hare. Mitt på rud =) Haha. Trodde att de var en katt först men sen såg ja att jag hade så fel.

Nu ska jag sova, imorrn beger jag mig till Grums så fort jag är klar - solar med Louise, gör oss klara allihop och åker till Emma för att fira henne, dvs. PARTY! :)

Natttttti! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0