Lördaay

Sitter i min säng i Hagfors nu :) Nyss vaknat. Idag har jag faktiskt inga planer alls. Skulle ha träffat Frankie men han skulle till kd så de blir en annan gång. :) Skulle också ha varit med pappa till jobbet och gjort ett fotoprojekt till skolan men tydligen fick man inte fota där så det sket sig också.

Farmor kommer hit sen iaf så vi ska rensa lite garderober åså. Skönt med en dag då man inte gör så mycket heller. Måste ta och städa upp här för jag har aldrig tid me de när jag är här annars. Men nu har ja ju :)

Imorrn åker jag hem till kd igen som vanligt och nästa vecka är vi ledig på onsdag. GÖTT =)

/ Ida


En bild på mig, Alva och Markus från sist vi var och hälsade på Alva och familjen i Forshaga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0