Lediga

Idag har vi varit lediga och det har varit väldigt skönt :) Sov till klockan elva då Sofia ringde och väckte mig :) Hon väntade på bussen så ja fick gå upp och göra mig iordning. Åt mat också och sen åkte jag in till stan för å möta henne. Eftersom en viss person inte har blivit nämd här i bloggen förut så ska ja nu också berätta att ja träffa Kenny på bussen ;) Han skulle till körskolan och vara duktig!

Jag och Sofia gick på stan en sväng och hon shoppade :) Sen åkte vi hit och idag har vi varit hur lata som helst. Bara luggit framför datorn/tvn. Jag har dock rensat min klädgarderob och städat lite men annars så har jag inte gjort nåt :P

Imorrn äre jobbig dag. Men snart är de helg!! Bild på resultatet från i måndags kommer inom kort också. Jag har inte glömt de men han ingen kamera hemma :D

/ Ida

Kommentarer
Postat av: K

Om jag skulle!!!!!

2009-11-11 @ 21:10:28
Postat av: Anonym

jadu, det är från rallyt 07 tror jag xD haha, ja den var inte tagen igår iallafall.

2009-11-12 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0