Helgen

Jag har inte haft någon lust alls att blogga denna helg :) Haft annat för mig.
På fredan så umgicks jag med Sara, Josse, Emma och Denise :) Vi var hemma hos denise och mös med kladdkaka och Idol :) Denise var även snäll och färgade mig. Så numera är jag alltså mörkbrun/svart :) Kul med en förändring.
Efter myset där drog alla hemåt och jag begav mig till Frank en sväng :) Kul å träffa han också!

lördan var jag hemma en del. Klippte pappa och var ute och övningskörde :) Sen på kvällen åkte jag bort till Eva där Otilia och Bjarka väntade på mig :) Jag hyre med filmen Mosters vs. Aliens eller nåt :) Eva var borta hela kvällen så vi myste där med Nachos, robinson och sen även film :) Sov över där.

Igår hann jag inte mer än att åka till farmor och käka lite och sen hem en snabbis innan Robin kom å hämtade mig :) Vi färdades mot Karlstad!

Idag är första dagen på vårat nya schema så vi gick till fyra och hade en ny kurs - webbdesign. Blir nog kul, ska lära oss att bygga hemsidor osv :)

Nu håller jag på å städar, har skurat golvet och väntar på att det ska torka :) Men jag ska fixa med lite andra grejer under tiden nu :)

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0