AJ

Idag har jag tagit Svininfluensa-vaccinet. Gjorde inte alls ont att ta sprutan men oj va ont ja fått nu. Tog den ungefär halv tio imorse och ja började få lite ont vid 3 kanske. Nu har ja jätteont :( Kan inte använda den utan att de gör ont och sen ilar det i den hela tiden. Men jaja, nu får jag inte svinis iaf!

Igår var det en trevligt dag :) Bortsett från vädret. Efter skolan följde jag med Jackie hem! :) Haha. Mörkt som fasen ute nu så de kändes som att klockan var hur mycket som helst när vi åkte buss. När vi kom fram åt vi lite lätt mat och sen glodde vi på en film tills hans mamma kom hem å laga mer mat åt oss :) Då käkade vi de och satt och hade ett ganska långt samtal me hans mamma om typ andar å övernaturliga saker. Haha :) Kul!

Efter maten drog vi upp å kollade på hockey en sväng :) Sen åkte jag hem med tåget vid 10.

Imorrn åker jag antaligen hem till Hagfors efter skolan. Kul att alla skolor i Karlstad har studiedag förutom vi, eftersom vi hade en studiedag typ förra onsdan? Men de hade vi inte eftersom vi har fått en massa jävla hemuppgifter! DÅLIGT! Jaja....

Nu ska jag kolla på Twiligt medan alla andra kollar på uppföljaren New Moon ikväll ;) Haha. Smaska på lite chips och choklad ska jag också!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0