2 ½ män

Nu ligger jag i min säng hemma och slappar. Det är väldigt ofta jag gör det, men vafan. Man kan ju inte träna hela tiden heller :)

Dagen idag har varit bra, de va lite härj på oss i skolan och sen fick vi sluta tidigare så då drog vi in till stan och kollade i affärer. Jag tänkte köpa skor men hitta inga så ja köpte två tröjor. Orkar inte ta kort på dem just nu, men det var en vanlig randig från gina, som många har. Har aldrig orkat köpa en men nu hittade jag en på rea och då slog ja till. Sen köpte jag även en randig till från jc. Kort är det, så man ska ha ett linne under alltså. Slapp och kort :) Helt underbar, skitfin tycker jag. Efter stan gick jag iväg å solade sen åkte jag hem och julpyntade lite :D

Igår följde jag med Jack hem också föresten :) De va trevligt. Dock fick han veta under dagen att han skulle ha träning så de blev inte så länge. Men vi hann iallafall gå ut å gå med Kiron (hunden), käka lite mat och kolla på nästna hela Paranormal Activity. Ganska obehaglig film men inte såå jävla läskig :P Såg ju inte hela då men.

Ha en bra helg!! För imorrn börjar den. / Ida

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Härligt å höör, har funderat på att köpa det så det får nog bli så :)

2009-11-27 @ 12:28:34
URL: http://accordingtomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0