Wallini

Glömde berätta att jag igår gick förbi Rickard Wallin sittandes på en uteservering. Ögonkontakt vare! :D Hah.

Annars då, slutade skolan vid 11 ungefär. Var bara där och gjorde en matte examination sen vare inget mer nödvändigt så jag kunde gå hem :) har inte haft så mycket för mig här. Gjort varma smörgåsar, luggit å gråtit till One Tree Hill. Så jävla bäst serie :)

Imorrn åker jag hem till Hagfors, ska bli lite kul. Längesen jag träffade alla nu känns de som, hah. Skulle inte sitta fel med en fest så att alla kunde träffas samtidigt? men vi får se vad som händer :)

Nu ska jag nog hjälpa Sofy med hennes blogg. Tjingeling :)

/ Ida


Kommentarer
Postat av: Cissi

Okej, vad kul :D

Nu blir bara problemet med min beslutångest, hmhm. :p Finns mkt att välja på ju! :o

Aja får väl bestämma mig och sen se när du är inne på msn då ;)

Tack på förhand :D !

2009-05-15 @ 17:03:47
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0