Tuesday

Sista dagen för vecka som sagt, och vi slutar om typ tio minuter :D Riktigt jävla skönt.
Igår hämtade Pauselius mig efter skolan, skjutsade hem mig och jag gjorde inte alls mycket. Sen kom han och hämtade mig igen efter nån timme och ja fick skjuts så jag fick handla :) Schysst.

Idag ska jag följa med till grumset direkt efter skolan ;D Mys och såånt me tjejerna ikväll :) Sen sover jag hos Sofia tror ja :) Sover även i Grums imorrn eftersom jag ändå inte har något att göra i Karlstad :P På torsdag kommer mamma och Markus hit :) Ska bli så himla skönt å få träffa dom igen, var hur länge som helst sen nu :O

Nu ska jag avsluta allt och sen dra iväg til the buss ;) Ha en bra dag! :D

/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0