Skåne

Nu är jag och Felicia nere i Skåne och har varit det ett tag :) Tog med Felicias bärbara internet men det är så jäääävla segt här nere så det har inte gått att logga in någonstans typ :P Men nu sitter jag på Andreas dator istället :)

Har haft det riktigt najs hitills faktiskt :) På torsdag kom vi hit vid åtta och det blev lite valborgsfirande, dock tog kvällen slut ganska snabbt så vi åkte hem runt 12-1. På fredag gick vi in till Harlösa (en liten by nära Revinge) och köpte lite mat osv. Sen på dagen låg vi och solade hela tiden. Var så jävla underbart väder :) Brände mig dock ganska mycket men nu är jag brun ist :D

Lördag åkte vi tre och Mike in till Malmö och shoppade lite, köpte ett par vita tygskor, ett linne, en t-shirt, örhängen och en bikini. Åt mat där och sen drog vi ner till hamnen. Kollade på Sveriges högsta byggnad, Turning Torso, och chillade lite :) På kvällen spelade vi beachvolleyboll och sen lite film på kvällen :)

Igår cyklade vi till skolan, spelar tennis, cyklade hem, sen tillbaka till skolan i bil och spelade beachvolleyboll :) Var skapligt trött på kvällen då det blev film med Feli, Andreas och Mike.

Idag har jag och Andreas varit i skolen en sväng, var på en föreläsning och sen solade vi :) Nu ligger jag och Feli framför varsin dator och Andreas lagar mat åt oss :) Gullet mitt. Nu ska jag avsluta detta inlägg som blev väääldigt långt. Men så blire när man inte har tillgång till internet ;) Hörs!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad härligt att bara kunna resa sådär, men blir det inte dyrt?



Du jag tänkte på dina blogglooks, du har så fina och du gör dem ju själv, har jag förstått. Men hur gör du dem :s? Om man får undra ;p

Kram

2009-05-06 @ 19:57:20
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0