Månday

Idag har jag varit i skolan en sväng. Jobbade inte så mycket direkt och vi slutade vid tio över tolv. Dock åkte jag och Sofia då direkt till Löfbergs Lila Arena och började filma :) Vi ska göra en film inom Media/Historia :) Feli var ej i skolan idag så jag och Sofy kirrade det själva. Blev nog ruggigt bra :D

Farmor och farfar kom och hämtade oss där när vi var klara. De har åkt hit för att lämna min gamla dator (den bärbara har ju som sagt gått sönder). Dock får jag inte igång internet på fanskapet! Så jag använder nu Jessys dator. Ska försöka få igång det någon dag :P

Sen har jag också varit och kollat på en lägenhet idag :) Blev snabba ryck då jag gjorde en intresseanmälan genom KBAB igår, sen såg jag att det var sista anmälningsdagen. Men jag hann som sagt och idag fick jag ett erbjudade om lägenheten. Så när farmor och farfar var här så ringde jag och fick komma dit direkt :) Jättefin lägenhet tycker jag. Ligger på Bellevue, mysigt område faktiskt, kan inte förstå att det har ryktet som typ slumområde? Vad jag har hört. Tyckte ja inte de verkade va iaf :) Fräscha och fina hus/lägeheter. 24 kvadrameter stor var den, stooor balkong, jättefin nästan nyrenoverad kokvrå och helkaklad fräsch toalett :) Så jag hoppas att jag får den, har tacka ja nu, men det är väl poängen som spelar roll kanske. Får se :)

Tog lite bilder på Sofia idag när hon filmade ;) haha.





/ Ida

Kommentarer
Postat av: Cissi

Aha okej. Det var ju ngt mindre det iaf :p



Attans. Det lät inte som det lättaste. Så synd, vill verkligen ha en ny blogglook >.^

Men i ps, klistrar du bara in dem och gör typ ett collage då? :)

2009-05-12 @ 14:49:49
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Sofy

Du din lille smygare ;) jag såg aldrig att du tog kort ju!

2009-05-19 @ 10:41:40
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0