Karlstad

Nu är jag hemma. Är helst själv för första gången på en vecka och en halv vecka typ :) Haha, eller nästa två till och med.
Orkar inte dra allt vi har gjort, men vi har umgåtts med folk på campen, spelat tennis, badminton, pingis, beachvolleyboll och kört hinderbana. Träning för fulla muggar ;) haha ne men de har varit kul. :) Hade lätt kunnat vara där ett tag till, så sköna och schyssta människor där nere. :)

Igår blev det iallafall lite party i Grums. Vi åkte till Louise direkt när vi hade hoppat av tåget vid halv 8. Var lite folk där och senare åkte vi till Slottsbron där de var Spinning :) Rätt mycke folk, så de var okej. Dock blev det som vanligt när det är stora fester (speciellt i grums, haha), bråk så vi åkte hem runt 1 tror ja? Men när vi kom hem somnade vi inte utan var vakna till 5-6. Åt toast och fick besök av nåra killar, pratade osv.

Idag har vi halvsovit och ätit pizza hela dagen. Haha feeeta. Drog in till kd vid 6 och hälsade på Felicias syster Carro på sjukhuset. Hon har fått en liten bebis som ska heta Wilda :) Sååå liten och söt, vägde bara 2400 g :P

För övrigt drunkar jag snart i skolarbete, min dator har pajat då skärmen har fått sig en smäll under resan eller nåt (sitter nu på Jessys dator) och min kamera har också fått en smäll så displayen är helt fuckad. Farmor och farfar kommer iaf med min gamla dator imorrn så ja kan plugga under veckan. Snällt :) Nu ska jag läsa lite bloggar, har lite att kolla igenom nu ;)

LÅNGT INLÄGG, så nu säger vi hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mattsson och gänget va? :D

2009-05-18 @ 12:58:38
Postat av: Ida

Japp!

2009-05-19 @ 13:40:26
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0