Helg

Igår hade vi en rätt okej dag i skolan. Engelska på morgonen, satt mest vid datorn. Sen Samhäll, hade lite föreläsning först sen jobbade vi fritt. Sen på eftermiddan hade vi Medieproduktion och då spelade vi in röster till filmen och sedan redigerade vi :) Blev skitbra tror jag.

Tog bussen hem vid fyra mot Hagfors. Drygt som tusan å sitta på bussen i två timmar när de var så jävla fint väder. Men men :P Åt mat med pappa när jag kom hem och sen åkte jag till Sara där det var massa brudar från OP :) De hade grillat.
Satt och pratade en stund och sen gick vi till filmbolaget.  Efter det strödde vi runt ett bra tag innan jag och Jossi åkte med henne far hem :) Skönt å sova då kan jag säga.

Idag ska jag tjäna lite pengar genom att klippa gräset. Tusan att det inte är sol utan så man kunde bli lite brun på köpet:( Men det kanske kommer om jag har tur :)

Ha en bra dag!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0