Grums

Har haft två jättetrevliga dagar i Grums nu :) Första kvällen satt vi bara och snackade igenom hela kvällen :) Mysigt. Sen sov jag hos Louise. Igår spelade ja å Louise GH hela dagen, Felicia satt vid datorn typ och Sofia va hos sig. Men på kvällen gick alla hem till Sofia istället, satt å spelade där ist, haha. Sen pratade vi och så sov jag och Louise hos Sofia och Felicia hos Mattson :P Idag har vi kollat igenom marknaden en sväng, köpte med lite nougat :) Sen tog jag bussen till kd vid kvart i tre. Nu ska jag snart ta en buss in till centrum och sen en buss mot Forshaga. Dit kommer mamma å markus och de ska bli hur kul som helst. Håller på att sakna ihjäl mig efter dom! :)

Ha en bra helg så hörs vi ;)

 / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0