Cookies

En dag till avklarad :) två nationella prov har genomförts idag. Först matte på morronen sen muntligt i engelska :) Tror att det gick hyfsat på båda.
Sista lektionen var arbetssätt och lärande. Och eftersom Felicia inte var där så tyckte Pontus att jag skulle strunta i vårt grupparbete och göra någonting själv. Eftersom vi aldrig kommer någon vart. Så Ponuts fick hjälpa mig så nu har jag gjort en film om igelkotten :) Perfect! Gött att ha de klart. Satt även kvar en stund efter skolan och redigerade.

Efter det har jag handlat lite och sen bara suttit här: Jessy är inte hemma och det finns inte så mycket att hitta på här :P Haha. Får sova tidigt idag :)

Har kollat efter en ny tv också. Har bestämt att om jag inte skulle få en ny när jag fyller år (måste verkligen ha en för min lägger av snartxD) så ska jag köpa en efter sommarlovet för mina pengar :) Behöver inte 50 tums, men ska jag ändå köpa en så tänkte jag köpa en 32 tums iaf. De blir lagom :)

Så denna här har jag tänkt mig :)

En Toshiba, kostar 3.949 med frakt :) Billigt och bra


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nä det menar du inte :D Kan jag få det?!, jag vill jättegärna ha din hjälp!! Haha!

2009-05-13 @ 22:49:08
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0