Yeah I wish

Nyss kommit hem från ridningen nu. Idag fick jag äntligen prova på den hästen som jag alltid varit lite nyfiken på :) Hon har alltid sett så fin ut när alla andra ridit. Och visst gick hon bra! Dock blev hon lite väl lång i galoppen och jag som är ganska försiktig tydligen tog inte i tillräckligt, men men, jag är nöjd ändå. Nackdelen med att rida hästar som redan är så duktiga och går fint jämt är ju de att de alltid går fint, så om man får hästen att gå jättebra så känns de ändå inte som att man har gjort så mycket. På de viset äre ju bättre om man rider en lite mer problem häst och får den att gå fint, för då blir man däremot stolt. :)

Felicia kommer alldeles snart hit ändå, hon ringde förut idag och berättade att hon skulle och kolla på en lägenhet på Herrhagen vid sju. Hoppas verkligen att hon får den, så ja har nån mer kompis här i stan ;)
Hon kommer iaf hit när dom är klara sen sover hon över här :) Imorrn måste vi pallra oss iväg till skolan!

Hej å godnatt


Kommentarer
Postat av: Cissi

Så bra att det itne var en total katastrof och vilken tur att du hittade hem igen ;p

Haha ja det gjorde du då, var det fint i skåne då... haha.

2009-03-03 @ 20:06:33
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0