Trötter

Jag ligger på magen i min säng nu, trött som tusan har ja varit sedan jag kom hem, och jag har knappt rört mig ur fläcken sen dess heller. Jessy fick laga mat, så ja har gått å hämtat de + gått på toa två gåner. HAHA oj va lat jag är.

Värmlandsmuseumet blev de och de va intressant men hemskt å se. Va en utställning om förintelsen, om hur de behandlade människor i sverige och lite till.
Efter de åkte jag faktiskt tillbaka till skolan och gick på gk ändå :P Även om jag inte fick tag på lars, och de va tur att ja åkte dit för vi hade faktiskt fått en ny uppgift :) Så ja hann göra ganska mycket på den.

Har ju som sagt inte rört mig, men jag har faktiskt kollat på tågbiljetter osv. Felicia och jag ska ju ner till Andreas i början av maj, och jag vill beställa ganska långt i förväg nu, för de blir verkligen jättebilligt då :D Nu har jag hittat tur och retur resa för 400 kr var liksom :P Halva de ja betalade sist, så den skulle ju sitta bra :)

Näe, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vet att jag inte ska tänka så, men vem skulle inte liksom?

2009-03-11 @ 12:36:41
URL: http://doyoouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0