Tjugotredje Mars

Idag var det måndag igen, vilket innebär ny vecka.. nya möjligheter ;) Haha, nej tyst med mig nu!
Felicia och jag åt på bk idag på lunchen, fick lite längre lunch, och det är typ en och en halv månad eller nåt sen vi åt där :) Eller iallafall en månad. Så vi unnade oss de :) Och gott vare. Sen hämtade jag min skinnjacka som jag hade hängt undan i torsdags, supersnygg är den :) Orkar tyvärr inte ta kort nu, kanske imorrn eller nåt :) Märks.
Annars har jag inte gjort nåt alls, ska nog ta och diska snart, men trött är jag, för jag sov jättedåligt inatt. Halvsov hela tiden typ :S Ingen riktig djup sömn.

Imorrn åker jag nog till grums efter skolan och solar med Felicia. Och sen borde vi nog ta tag i vårat projekt på Arbetssätt och lärande också Jossa, eller hur? ;) Maybe imorrn? :D

Näe nu ska jag se simpsons på tven :) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0