Sola i karlsta

Finally I'm home! :) Eller finally och finally, de hade inte gjort mig nåt att vara kvar ett tag till, men det är iallfall skönt att den långa tågresan är över :) Idag såg jag till att säga hejdå till Andreas innan tåget kom, ja sa att han fick gå iväg och så gick jag ut själv, så att ja inte skulle missa det. Så nu gick de fan bra! Denna gången hade dom dock båda visselpipa och en konduktör som kollade INNAN dom körde. Typiskt när ja väl var på.

De va trångt på resan mellan Lund och Göteborg, så ja va nära på att få stå men de ordnade sig tillslut, sen på resan mellan Göteborg till Karlstad så satte ja mig i vagnen där man får ha djur, så jag satte mig där de va fyra stolar, och där satte sig även en mamma och hennes lilla dotter tillsammans med deras hund. Tjejen ville spela spel på deras bärbara dator men den hade slutat fungera, så ja kom på att jag hade Superzebran med mig och min dator var fullladdad, så ja frågade om hon ville se den, och de ville hon. Så vi kollade på den, sen satte sig även en till tjej där i 18-årsåldern. Efter filmen ville den lilla tjejen att ja skulle rita något, så vi satte igång å målade för fullt, haha! De va riktigt trevligt. Så den resan gick snabbt :) Sen när ja kom till Karlstad kom Jessy med Hagfors-bussen direkt så de passade perfekt :)

Blir ingen skola för mig imorrn för ja är så jävla trött, sov typ 6 timmar inatt, sen har ja inte sovit ut nån dag alls under lovet, så nej. Skiter i den för en gångs skull! :)

Tomt kommer de bli inatt iaf :O Usch.. saknar redan Andreas :(

Godnatt å sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0