RÖVEN

Idag har mitt humör varit väldigt bra får jag lov att säga! Vårvädret har gjort stor betydelse :) Men nu sjönk det ner till botten..
Pappa ringde just, och på hans jobb har de sänkt lönen en massa för att slippa varsla(?) folk. Han har först och främst flyttats ner från 5-skift till 3-skift, och de förlorar man typ 3000-4000 kr brutto på tror ja de va, sen efter de har han även fått 10 % mindre lön, och sen har han varit sjuk. Så denna månad har han fått 7500 kr mindre i jämförelse från typ tre månader sen.. Så ja kan inte få lika mycket pengar, och ja vet inte om jag klarar mig då, så jag måste antagligen sluta med ridningen =/ Det går inte. Jag måste köpa en present till Andreas, och jag måste ha ett liv! :O Får inga pengar över om jag ska rida också, känns som att ja får jättemycket pengar när jag kollar på min budget, men sen äre typ ingenting.

BAJS OCKSÅ! :(:(:(

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha nej precis :p

Vad lessamt att du inte får tillräckligt med pengar. Att sluta med ridningen låter ju bara piss =/ Hoppas att det löser sig för dig!



Hur är det i skolan då? ;)

2009-03-20 @ 11:12:13
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är du som är bäst, min andra halva gumman! ;-) <3

2009-03-21 @ 18:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0