Nyvaken

De blev inte Milano igår som jag trodde utan ist värmullen :) Men de va trevligt ändå att få träffa lite folk. Jossi hade tydligen gått och tatuerat sig, vilket jag inte hört ett skit om :( Men men. :P Kan ju inte höra om allt kanske.
Sen gick vi till filmbolaget, jag var så godissugen jag köpte mig en chokladkaka och en cola :) Drog vidare till Jossi där vi mest var övertrötta, men de va kul ;D Sen åkte vi alla hem.

Jag ska snart pallra mig upp och duscha tror ja, kanske städa undan lite på rummet eftersom de kommer besök senare ;) Hho va kul det ska bli ikväll.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Nu har vi utsett Dagens Jag Vill Ha på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-08 @ 17:31:38
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0