Let's dance

Tjena. Jag sitter i soffan och tittar på reprisen från Let's dance nu. Förvånade mig själv litegrann då ja aldrig kollar på såna här program :P Men de finns inget annat att se, därför ;)

Igår så slappar jag största delen av dagen, sen på kvällen så åkte ja till Jimmie å kollade på Madagaskar 2, den va rätt bra ;) Sen fick jag skjuts till Sara där hon, Josse å Jossi var :) Vi satt och pratade ett tag sen åkte vi till Edward och satt där en halvtimme tills alla som var där drog till parken. Då åkte vi till Sara och lagade pommes och korv, och sen åkte alla hem till sig själv :P

Idag blev jag väckt av att farmor ringde på mobilen och frågade om jag ville äta där sen. Så de tackade ja ju gladeligen ja till :)

Vid 5 tar jag bussen hem till karlstad, och imorrn äre en ny vecka framför mig. Ser inte fram emot... usch :P Skoltröttttttttt

Hejaheja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0