Hejåhå

När de gäller de förra inlägget så ordnar de sig. Mamma kunde kompensera med pengar så att ja kunde fortsätta rida om jag ville, men om jag tänker efter så ska jag nog faktiskt ta och sluta nu. Kan ju börja igen sen :) Men just nu känner jag att jag behöver pengarna till andra saker, har inte kunnat köpt nånting till mig själv sen nyår tycker ja inte. :P Inte som förut iaf, och nu börjar våren komma och jaa.. de säger ju sig självt :) Jag ska ringa och prata med ridskolan sen iaf.

Igår vare en mycket trevligt kväll tyckte jag, de bjöds på mat där och sen en fest med mycket folk :) Olika folk också, och det var kul. Massa bugg och dans. Kvällen slutade sent hemma hos Sara i en säng som lutade som en skidbacke. HAHA

De va allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0