Dead by april

Har jag börjat lyssna på mer och mer, och de är förbannat bra :) Verkligen. Nästan i klass med Disturbed, nästan ;)
Får säga till pappa att han fixar musik av dom, eftersom jag är så duktig och inte laddar ner musik :)

Nu sitter jag hemma i karlstad och har supertråkigt. Gick på stan lite efter skolan idag, fick sluta vid halv 3. Har typ inga pengar, men hade iaf 250 kvar, och ja får pengar på fredag, så jag köpte mig en liten väska för 100 kr, från monki :) Sen köpte jag shampoo och balsam, och en stoor chokladkaka ;) Mums!

Nu saknar jag min Andreas också ! :( Väldigt mycket, och jag är sur för att Sverige är så långt. Bajs på det. Jag vill kunna träffa honom när jag vill. Men nu äre inte långt kvar tills han kommer hit och hälsar på, sen typ två/tre veckor efter åker ja och Felicia ner, och sen slutar vi en månad efter de. Och då har vi hela sommarlovet tillsammans :) SUPER

Nu ska jag nog snart göra något att äta. Hejhej!

Haha, min söta machokille! ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0