Bion

Nu har jag kommit hem från bion. Den började halv 7, så det blev lite småstressigt, men jag hann faktiskt äta:) Sen tog jag tio i 6 bussen in. Vi kollade på filmen Borta bäst, hemma värst. Den va lite smårolig, inte superbra, men helt okej :) En sak som är väääldigt bra med bio är ju iallafall allt gott ;) Proppade i mig en egen mellanpopcorn + mellan läsk. Mums! :D Carina gjorde likadant! Haha.

Sen kom Pauselius och jag fick skjuts hem, de va snällt :) Och nu tänker jag sätta på nån film eller Family guy och sova. Inte lagt mig tidigt på väldigt länge, så de ska jag göra nu =)

Sov så gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Aa okej, men det lät ju bra :p

Haha aa jag vet vad rullerstenar är ;p Hehe. Vill också se skåne, elelr mera lund faktiskt vet itne vrf men har alltid velat det. Får väl ta mig en biltur om ett år när man har ett körkort i handen, haha!

Har du börjat köra än då? :)

2009-03-05 @ 23:22:52
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0