300309

Ojoj, nu har jag varit dålig på att uppdaterna. :) Men har inte suttit så mycket vid datorn under helgen :P Kan dra den lite snabbt föresten.
Fredag: Kom hem vid sex, kollade på film och åt kebabtallrik med pappa :) Efter det åkte jag till Sara där även Josse å Jossi befann sig. Vi satt och konverserade lite ;) Sen kom Jimmie och Petter dit och vi kollade på supersugen.
Lördag: Innebandy på dagen, höll på rätt så länge så det tog upp största delen av dagen :P På kvällen festade jag med Jossi, först hos henne, sen vid Johan, sen lite vid André och sen slutade det hos Sara :)
Söndag: Vi alla sov hos Sara så vaknade där, åt pizza och kollade på film, sen fick jag skjuts hem och då packade jag, sen åkte jag och Jessy med Emil till Karlstad :) På kvällen umgicks jag med Micke :)

Och idag är jag inte i skolan, har inte sovit så mycket under helgen, vilket jag borde skärpa mig med, sen så var inte någon av flickorna i skolan heller, så jag tog lite ledigt :) Har nyss duschat och ska snart gå och handla lite tror ja.

Idag fyller föresten världens bästa kille 20 år! :D Min Andreas (L) Önskar att ja kunde få se honom idag, men ja, ibland får man inte som man vill. Hoppas iaf att du får en underbar dag älskling :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

GRATTIS!:D

2009-03-30 @ 18:07:05
URL: http://squishy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0