14

Mitt i helgen nu :) Men ändå känns det som söndag, vilket är jävligt skönt, eftersom det nu är lördag ;) Igår hann jag se alla mina tre flickor en stund, sen försvann två av dem ganska fort och kvar var Josse :) Vi hade tråkigt och for ut på en bilfärd med Jimmie å Petter. Åkte till ett spökhus men alla utom Jimmie vägrade gå ur bilen (fega som vi är) så de blev inget :D haha.
Nu ska ja snart dra iväg igen med Josse på skojjjs. Najs men slapp helg :)

Och du vet att jag alltid är på din sida Felicia :) <3

Tjooo

Kommentarer
Postat av: felicia

naaaw gumman, vad glad jag blir! ´du är fan den bästa kompis man kan ha ;) älskar dig så mycket, så du anar inte.. du och malin, kan det bli bättre ;))

2009-03-14 @ 20:08:14
URL: http://ffflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0