Onsdag

Nu rullar dagarna bara iväg och snart är det dags för sommarlov. Vilket jag har längtat som en idiot efter! Ska bli så underbart skönt, tycker också att värmen kan komma och stanna under lovet med:)

Idag slutade jag tidigare, är klar med nästan allt nu. Lämnade in ekonomin nu, ska bara göra källkritiken på den sen har jag en uppgift i matten, men den kan jag göra stora delar av på lektionen :) Sen är jag klar. FREEDOM! Lyssnar ja för övrigt på nu också ;) Haha. Tänker på en viss person när jag hör den gör jag också. hihi ;)

Pappa kommer snart hit för att hälsa på mig och då ska vi också äta något vilket innebär att jag slipper laga mat, wihooo! :) Efter de ska ja nog över till Micke under kvällen. Så idag kommer jag inte ha tråkigt, skönt :) Töligt bara att de va min födelsedag igår och ja hade tråkigt, men idag när ja inte fyller år har jag fullt upp ^^

Gick på stan en lite sväng efter skolan också, köpte mig tre par nya trosor på Vero Moda och en randig trekvart-ärmad randig tröja från MQ :) Najsnajs.

Ne nu ska ja hitta på något tills pappa kommer. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0