Lite bilder.

Har inte lagt upp nåra bilder på lägne nu, så tänkte att ja kunde lägga in lite blandat från senaste dagarna/veckan.



Söta Alva! Så stor hon har blivit :')



Vi var på överraskningsfest för Amelie(?) i Slottsbron :) Massa ballonger fanns där när vi kom :D



Jag och Louise sov hos Krisse men Felicia kom även dit under natten och på morronen hittade vi henne ute på balkongen såhär ;) Sötan!



Jag och Oscar låg ute och solade en dag och då kom denna katt på besök. Han mådde nog rätt gött han ;)



Jag har ätit mat hos Oscar och på andra ställen också för den delen :) Haha

Sådär, hade inga fler, har bara mobilbilder eftersom min kamera har gått sönder :P Ajaj.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0