Kvällning

Sitter i lägenheten nu :) Fick nåt ryck och åkte hem. Ville hit, vet inte varför men jag trivs bättre i kd på något sätt, även om jag inte alls har så många att umgås med :O Men jag är så trött på Hagfors, haha :P Inget illa riktat mot kompisarna, men ja. Tror att jag verkligen valde rätt när jag flyttade hit :) Längtar tills jag får en egen lägenhet.

Föresten så var jag stensäker på att bussen till kd skulle gå vid fem förut. Så jag gjorde mig klar i lung och ro och sen skjutsade pappa mig. Vi kom fram men ingen buss kom. Sen kom jag på att det var lördag och inte söndag (Y) Ringde till en kompis som fick kolla upp busstiderna och den sista bussen gick klockan fyra. Haha. Så jag fick tjata lite på pappa så tillslut skjutsade han mig ;) Snällt tycker jag.

Nu ska jag bara ta det lugnt. Jessy har ju flyttat hem för sommaren och så det är ganska tomt här. Måste dock handla mat snart, är helt tomt på det också kan jag säga. Nu ska jag ju bo kvar här Juni ut så det behövs nog lite käk :)

Ha en bra kväll!

/ Ida

Såhär såg jag ut igår :) ungefär :D


Kommentarer
Postat av: ems

vilken fin bild!

saknar dig, vi måste ta en fika allihop i stan ngn dag ;) <3

2009-06-16 @ 21:50:17
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0