130609

Följ min blogg med bloglovin



Nu är jag nyvaken. Kan aldrig sova länge när ja har varit ute och festat. Igår blev kvällen dock vääldigt kort. Jag åkte hem runt tolv just för att vädret var så himla dåligt. Jag var inte alls sugen på mer fest och det var ju inte så att man kunde gå till parken i spöregnet. Vi var iallafall hos Micke under kvällen och dit kom det tillslut en massa folk :) De var kul iaf. Men som sagt, PISSVÄDER. Usch, hatar de verkligen. Och inte är det bättre idag heller.
Nu sitter jag i sängen med en popcornsskål bredvid mig, herregud? Men jag var sugen på de och idag får jag vara fet ;)

Nu ska ja dra på en film eller nåt :) Hejs!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0