Only thing

Jag är nu i Hagfors. Farmor och farfar kom och hämtade mig efter jobbet i Sunne. Behövde åka hem hit för att hämta lite kläder och skor. Fryksdalsdansen närmar sig med stormsteg :) Nu är jag också ledig till på söndag föresten. Himla skönt =)

Imorrn äre meningen att jag ska åka till Kd. Dock skulle Oscar ut till Hammarö med sin kompis, och eftersom jag inte har någon egen lägenhet så vet ja inte hur det blir då. Kan ju inte sova ute direkt =) haha.

Orkar inte skriva mycket, men det har inte hänt så mycket i mitt liv. Har varit och tittat på en lägenhet på Råtorp, är tveksam om jag ska ha den eller inte. Bestämmer mig nog imorrn. Ska jag har den tror jag att jag flyttar in till helgen. Eller ja, vi ska nog antagligen tapetsera och så först, men det går på en dag :)

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0