Volbeat

Jag somnade för en gångs skull ganska fort igår. Har haft svårt me att sova nu på sistone, och de är verkligen ovanligt för att vara mig :O Jag somnar alltid inom typ 5min om jag har bestämt mig för att sova. Men jag hoppas att de kommer tillbaka igen nu.

Känns ganska tomt och lugnt nu måste jag säga. Jag har liksom inget att göra känns de som. Det är väl för att Andreas är borta :( Under veckorna har ja liksom inget på gång, förutom att ja kanske går på stan me flickorna ibland, men annars så.. aa. Inget. Nu till helgen ska ja visserligen till grums å festa. Men jag kan inte förklara liksom, känns verkligen att någonting fattas :(
Pratade med honom igår, och de verkar inte som att de har nåra lov alls egentligen, fast deras lärare vill ha ledigt ibland, så de kan få som typ lov ändå. Men jag får antagligen inte se honom förens till påsk =/ Enda positiva är att när vi ses då, så har redan halva tiden gått. För då äre redan slute på mars/början på april. Så äre bara april å maj kvar sen sommarlov :D

Förlåt om ja pratar mycket om Andreas just nu, men det är liksom de ja tänker på för tillfället. Och det är ju meningen att jag ska skriva ner mina tankar, så ni får helt enkelt stå ut :)

Åter till arbetet om rasismen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0