Vänner

Jag är nu hemma i Karlstad. Tog fem-bussen hem, då ja inte orkar ta den vid åtta. Man kommer hem så himla sent då, och de tycker ja inte om ;)
Igår va ja som sagt vaken ganska länge, så ja sov till klockan ett idag, och sen har jag inte hunnit så mycket annat än att pappa och jag installerade saker på datorn osv.

Imorrn börjar skolan halv 11, och de gillar jag skarpt ;) Hihi. Nu gäller schemat som de ska också, förut var ju en lärare borta, så vi hade t.ex. bara en lektion på onsdagar. Men nepp, nu äre fulla dagar som gäller. Och det  känns lite jobbigt, för jag har inte gått en riktigt jobbig vecka på hur länge som helst, för innan jul hade vi ett schema som var hur slappt som helst, för vi gick inte längre än två någon dag förutom fredag då vi slutade vid tre.

Men nu ska jag ta och bädda ner mig ordentligt i sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0