Slitsamt

Jag är riktigt trött kan jag informera alla om. Somnade förut till filmen 8 Mile, och då ÄR man trött. För den filmen är såå bra ;)

Pappa va här förut och hämtade datorn och skrivbordet. Gott att få iväg de. Nu har ja stoor plats här :) Haha.
Sitter och titttar på Simpson nu, väntar på att Andreas ska kma hem från sin gbg-resa så ja får prata lite med honom, sen ska ja nog fan sova.

Imorrn drar ja som sagt till Andreas, och eftersom det är sista gången, så går jag inte på lektionen på onsdag. De va så himla knöligt, för lektionen börjar 20 i 1, och de går ett tåg vid 9 från sunne, och en buss vid 12. Och om jag ska på lektionen måste jag ta 9-tåget, sen hem en stund och sen till skolan för att ha EN lektion. Så nejtack, ja vill umgås med Andreas så mycket ja hinner, dock måste jag hem innan 6 eftersom jag ska rida då. Hoppas de kan få mig på bra humör iaf, för annars kmr jag nog va rätt ledsen imorrnkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0