Skolan

Jag sitter i skolan nu. Första lektionen :) Vi har svenska, och vi ska skriva en Fan fiction-berättelse. Aldrig hört talas om förut, men man ska tydligen välja en karaktär ur t.ex. en tv-serie eller nåt och sedan beskriva personen hur de är, sen ska man skriva en ny berättelse om den, fast personen ska ändå bete sig som den gör i serien. Typ.. jag ska skriva om Brooke Davis i One Tree Hill. Då ska jag förklara hur hon är, sen tänkte jag skriva en berättelse där hon är utomlands med Peyton. blablabla.. orkar inte förklara mer :D

Efter denna lektion har vi mat, sen historia och sen gk. Ska börja med en ny uppgift på gk:n. Ska göra nån broschyr. Usch, det är en stor uppgift, och ja orkar inte xD

Men nee, åter till arbetet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0