Onsdag

Nu är jag hemma i Karlstad. Dagen har inte bestått av någon skolan, utan jag har spenderat så mycke tid ja kunnat med Andreas. Dock var ja tvungen att åka hem vid 3, och det var verkligen inte roligt att säga hej då :( Usch, kände inte direkt att ja kunde gråta på tåget heller. Men tårögd blev jag.. USCH. Är iallafall väldigt glad över att vi fortfarande tycker om varandra och att det mest är ett upphåll, så det känns bra för den delen. Hoppas bara att de kommer att funka :) Vet inte när vi ses igen, men snart hoppas jag!

Ridning vare idag också, och det fick mig som tur var att tänka på annat :) Jag fick rida en häst vid namn Bella idag. Väldigt ovanlig häst på de sättet att ja fick nästan inte göra något. Ridläraren sa att hon går nästan bättre ju mindre man gör, och de stämde :) Haha, så ja fick mest fokusera på mig själv.

Nu är jag faktiskt lite trött, så ja ska läsa igenom lite bloggar och kolla igenom bdb, sen ska ja kolla på filmen som börjar på 6an klockan 9. 15 Minutes, den är faktiskt väldigt bra har jag för mig :) Sen blire natten!


MItt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0