Nyår

Jag ligger i sängen för tillfället, ska snart drar mig upp för att duscha, sen ska ja till Jossi. Vi ska feta oss riktigt idag :D Pizza å popcorn å hela köret. Inte fel ;)

Kvällen/natten/morronen igår va skitbra. Jag har jättekul precis hela tiden :D Kom hem 20 i sju imorse, och så länge har ja aldrig varit ute. Men som sagt, då hade ja kul också :) Vi började med mat hos sara, satt å pratade ett tag, sen åkte vi till Lionsgården där de va mycket folk. gick runt å pratade me folk osv. Dansade även en heeeel del kan ja säga, och de va inte annat än urtrevligt. Bugg blev de mest, och tänka sig att det är så förbannat kul :) Men ont i fötterna fick ja, mina nylonstrumpor såg hemska ut när jag kom hem också, för de hade trasats sönder helt och hållet på högerbenet. Tur att jag hade två lager me strumpbyxor då ;)

Jaja, nu får ja väl tvinga mig ner mot duschen, för jag är hungrig som en gris, så ja vill komma iväg till Jossi fort :D Tar med mig datorn dit också ;) hihi.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0