Noll internet.

De var ett tag sen jag var inne på internet nu. Detta är p.g.a. att jag har spenderat dagarna mellan fredag till idag hos Andreas :) Och han har ej trådlöst. Men men, det har varit underbart mysigt iaf. Men som sagt, dagarna går, och jag vill bara frysa tiden :( Usch.

När jag kom hem började jag med att laga mat till pappa. Som jag har lovat länge, det var hans julklapp från mig. Jag gjorde Portvinsmarinerad fläskfilé och klyftpotatis. Mamma brukade tydligen göra de, och han tyckte de va gott :) Så det har vi precis ätit. Vi ska alldeles strax se en film, tror de blir den senaste James bond.

Har köpt en väska från blocket också, har kollat på dessa väskorna länge, men har aldrig haft råd ;) Men denna var lite billigare, eftersom det inte var helt ny. Men den var dock bara några veckor gammal.



CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0