Morning

God morgon! Sitter i skolan och har matte. Vi håller på med en undersökning om rökning, men ja kan inte göra mer nu :) Jossa å Felicia kommer alldeles strax me bussen, och de enda vi har kvar är att dela ut blanketterna ;D

Inatt har min dator haft nåt ryck eller nåt. Typ var tionde minut har den slagit på sig själv, sen stängt av sig igen efter nåra min :O Jättekonstigt. Märkte såklart inte de när ja sov, men den höll på så innan jag somnade och lika när jag vaknade. Men sen när ja kollade lite på den så märkte jag att jag under hela tiden jag har haft den, inte har slagit av den ordentligt utan bara satt den i viloläge eller nåt :S Visserligen så fattar ja inte vad de har me denna konstiga sak inatt å göra, men men :) Nu kanske den skärper sig.

ÅTER TILL.... jaa, till vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0