MOBIL

Yaaaay, pappa ringde nyss och berättade att min mobil är vid bussgods :) Haha, då ja hade väl tydligen tappat den imorse på bussen eller nåt :P Uschusch. Men den hade legat kvar på bussen hela dan :O Så jag är förvånad över att ingen hade tagit den, eller att den inte blivit fuktskadad. Så blött som de har varit idag :P Men glad är jag iallafall ;) Så den hämtar jag på vår 2 TIMMARS långa lunch imorrn.

Gjort ny design nu, har nåra andra som ska ha hjälp också, och isf så får ni höra av er med lite info om hur ni ska ha de ;) hehe. Blir mycket lättare för mig då.

Annars har ja inget mer, ska ta lite te nu, som de aldrig blev förut (de blev nudlar) och sen kolla lite på tv.

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Du ska hjälpa mig you know ;)

2009-01-21 @ 00:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0