Mary Kay

Nyss varit hos moster Carina då på "sminkparty". De va väldans trevligt, de va en tjej där som presenterade sminkkedjan Mary kay. Hon berättade allt möjligt om de, och vi fick prova allt från rynkkrämer (haha, det är ju inte bara för unga liksom) till foundations. Tyckte väldigt mycke om sminket, för det täckte bra och aa, va lätt på huden liksom :)

Som sagt, Carina var jättesnäll å köpte ett puder åt mig, och de gick på hela 425 kr tror ja. Men då fick man visserligen med en borste. Måste säga ett stort tack till henne iallafall :) Inte fel inte.
Sen ska jag ju fixa foundation från Make up store när ja får min sminkkurs. Blir perfekt de :)

Nu ska jag sitta här lite och försöka bli trött, sen sova :) Imorrn äre HELG, och den är efterlängtad ;)

PUSSHEJ.
Detta pudret vare alltså hon köpte åt mig :) Ett mineralpuder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0