Måndaay

Första skoldagen denna vecka. Och vi börjar med sovmorgon. Det behövdes verkligen, för jag har inte alls sovit bra inatt. När vi drog till Amanda igår tänkte ingen av oss på att ta med täcke eller kudde, som tur va hade Amanda kuddar åt oss, men alla tre fick dela täcke. Jag låg i mitten, jag fick täcke, men jag blev fastklämd mellan de två. Amanda låg halvt över mig, och Felicia blockade andra sidans chans att få röra på sig. Så jag låg på rygg, stel som en pinne, med täcke över, och då vare varmt kan jag säga. Jag tillochmed drömde att jag var instängd. Nej, skönt att sova själv inatt ;)

Nu har vi gk, och ja håller på å gör ett bokomslag. De går rätt bra, men ja är ganska lat nu så de tar sin tid ;) haha.
tror vi har mat redan, men de säger jag inte nej till.

Idag har jag ingenting planerat, och imorrn åker jag till Andreas.. Sista gången vi ses innan han flyttar, fatta va HEMSKT det låter ... :(:( Ja vill verkligen inte. Usch å fy för att Sverige ska va så långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0