Make some magic

Även om vi gick till fyra idag så gick de ändå ganska fort tycker jag :) Hörde av min gk-lärare att enligt en undersökning så skulle denna måndag vara den mest deppigaste dagen på typ detta året :O Förstår inte hur de kan mäta det genom en undersökning, men jag kände mig inte direkt mer deppig :P

Efter skolan drog jag hem direkt, och på bussen fick jag en uppmuntrande kommentar. Precis när ja satt mig ner så knackade nån på axeln, ja kollade bakåt, och en utländks man sa " hej, ursäkta. Men när jag såg dig komma in i bussen, så var du så vacker. Du såg ut som en vit.. vinterfågel. " hahah :D De va ju.. snällt sagt. Nej men ärligt, så skulle ALDRIG en svensk säga. Vi skulle bara hålla mun. Så de tyckte de va gulligt sagt av honom :) Att jag blev jämförd med en vit vinterfågel är ju en sak att diskutera om, men men. Huvudsaken var att han menade väl ;)

Annars har jag och Jessy ätit spaghetti å köttfärssås och sen bakade jag negebollar (förlåt gubben i bussen och alla andra utländska för ordet, men ja kan inte byta namn på dom) till min nyblivna rödtott ;)

Nu ligger jag och kolla på Smekmånaden :) Ska försöka varva ner (som om jag inte har gjort de hela eftermiddan) och bli trött.

Efter skolan imorrn ska ja på stan me Felicia å Jossa tror ja :) Ska köpa en tröja från gina vad ja vet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi behöver fler människor i sverige som vågar säga sånt tycker jag! haha :D

2009-01-20 @ 16:07:55
URL: http://accordingtomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0