Imponerad.

Det är jag verkligen av gruppen Disturbed. Ja hittar bara nya låtar av dem hela tiden som jag blir förälskad i. Herregud :) Kan ja säga att jag diggar de nya albumet grymt mycke.

Ja idag då, kom hem å kollade/halvsov till American Pie, sen tog jag en promenad till pekås och handlade. Hem och lagade kyckling, ris, wokgrönsaker och currysås :) De va gott. Sen städade ja lite, kollade på step up och sen har ja luggit här bara.

De ska bli så grymt gott att åka hem på torsdag, känner mig skoltrött. Det är väl för att ja längtar så jävla mycke till påsklovet.

Men dagen imorrn kanske blir lika kort som idag, vi får se :) Sen när jag kmr hem ska jag ju rida, och sen kommer antagligen Josse och Jossi förbi och hälsar på. Och sen blire sova och upp och ta bussen ;)

Usch va ja saknar Andreas nu. Vill så gärna bara få ligga och småprata sådär mycke me honom, hela natten. Nu blire liksom mer; vad har du gjort idag då? osv osv. Som tur är har han skaffat internet idag, äntligen! Så nu kanske jag kan få skriva me honom lite mer. Men aa, fy fan va gott de skulle va om de va påsklov nästa vecka. Igår var iallafall vår halvårs-dag, om det finns nån sån? Och jag tycker bara om honom mer och mer för var dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0