Good day

Idag har jag varit duktig, på sätt och vis. När ja gick till bussen imorse så trodde jag att jag hade glömt busskortet, fick springa tillbaka, men påvägen så märkte ja att bussen kom så ja missade den. När ja kom in märkte jag också att ja hade busskortet i buyxfickan. Haha.

Jag gick iallafall upp till rud och tog trean in till stan, när ja kom in där stog de att 2:an skulle gå om 11 min, så ja började gå mot skolan. Hade gått i typ 4 min, då kom bussen och åkte förbi mig, så ja gick hela vägen till skolan.

I skolan hade vi temadag och vi har lyssnat på föreläsning och målat kärlek. Åt kycklingsallad i skolan, och när ja skulle hem tog ja 2:an in eftersom 6:an mot färjestad inte skulle gå på ett tag. Väl inne på stora torget orkade ja inte stå där och vänta så ja började gå hemåt, och jag han ändå till nobelplan innan bussen hämtade upp mig ;)

Så ja har gått mycke idag :D hihi. Ska snart gå och handla lite också, Jessy är hemma och är sjuk hon, så nu får ja handla lite ;)

Utvilad är jag iallafall, de känns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0