Fikaaaaa

Har nyss kommit in från den bitande kylan ;) Haha. Nej men seriöst, fan va kallt de har varit idag, och jag som kollade ut imorse för att se om de blåste (de gjorde inte de) och tog min lite tunnare jacka. VÄLDIGT dumt misstag.
Nåväl, slutade 2 idag, och då gick ja med Felicia å Amanda till en resebyrå, de skulle kolla på en resa, och de typ beställde en till turkeeey, fyy fan va gott asså :) Inge sugen ja blir på värme.
Efter de gick vi runt å kolla lite, sen mötte vi upp Malin, gick till make up store å de fixa smink. Sen tog vi en "drick-fika" på Wayne's. Vi åt alltså inget, för det är så jävla dyrt, men Feli skulle ha sin smoothie, så jaa. Vi fick helt enkelt gå med på de :)

Var hos kiropraktorn nu också, gott att få de ur världen, så nu ska ja dit om en månad och kolla. Men det ser ganska bra ut nu iaf :) GOTT.

Nu ska jag snart laga tacos tsm med Jessy, sen får vi se vad kvällen bjuder på. Imorrn drar jag hem till hagfors, och på kvällen kanske de blir fest i ekshärad med Amanda :) Kul.

Nej, tacos vare ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0