FETaost

Inlägget ville visst inte publiceras, som jag skrev imorse. De hade inte publicerats när ja kollade nyss heller, men de kommer väl så småningom :)

För tillfället så sitter jag hemma hos Jossi. Vi har varsin sackosäck och varsin dator + tvn på i bakgrunden där Day after tomorrow visas :) Vi väntar på en paj som är i ugnen, som min kära husmor Jossi har gjort ;) haha. Även en pizza har slunkit ner i min mage, och ett x antal glas med cola/vatten. Idag är jag som en kamel.

Jag var ju hos min Andreas igår, men ja saknar honom redan, och jag kan inte fatta att han ska flytta snart :(:( Fy och blää.. ja VILL INTE...

Jag ska se honom snart iaf, så fort som möjligt, för ja vill så gärna spendera vaje ledig dag med min underbara.

Ne nu ska jag väl fortsätta min kamp mot Harpan och datorns alla roliga spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0