English, people!

Sitter i skolan nu och har engelska. Vet inte riktigt när vi slutar, men det är nog när som helst :) Har gjort en resebroschyr på engelskan, som jag äntligen är klar med! Valde att skriva om San Francisco, eftersom ja själv varit där. Fan va fint det är på vissa ställen där :) Har glömt bort de faktiskt.  

Bara jag, Feli å Manda i skolan igen :P De andra två är hemma å är sjuk eller nåt antar jag.
Malin kunde inte sova hos mig inatt heller :( Men Feli gör de iaf, så vi ska köpa godis å grejer å ha myskväll ;) Hihi. Men upp imorrn tidigt blire, för ja tar halv 11 bussen mot Andreas! Eftersom han ska till gbg på söndag, för att göra nått test inför skolan han ska gå, så vill ja dit så tidigt som möjligt, så ja får va me honom så länge de går :D

Nu ska vi dra på lunch, sen har vi gk i två timmar, sen HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0